Motobubbles Seznam forumov Motobubbles
moto združenje Rogaška Slatina in okolica
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




novi GS 1250 oziroma 1300 gs

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Motobubbles Seznam forumov >>> Oprema-UVOZ MOTORNEGA KOLESA IZ TUJINE
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
administrator
Administrator foruma



Pridružen/-a: 28.02. 2009, 23:01
Prispevkov: 67
Kraj: Rogaška Slatina

PrispevekObjavljeno: 30 Mar 2011 17:03    Naslov sporočila: novi GS 1250 oziroma 1300 gs Odgovori s citatom

Povzetek iz članka revije, www.mo-web.de:
BMW Boxer: die nächste Generation, wassergekühlt

Ende Januar auf einer Schnellstrasse zwischen Barcelona und Valencia: zwei BMW GS mit Münchener Kennzeichen. Kardan links statt rechts, Auspuff rechts statt links. Ist das die neue BMW R 1250 GS oder R 1300 GS?

In Hinblick auf künftige Abgasgrenzwerte ist davon auszugehen, dass die nächste Boxergeneration von BMW wassergekühlt sein wird. Unter den bei den mutmaßlichen Fahrversuchs-Prototypen lediglich zur Tarnung aufgeklebten "Tankprotektoren" könnte sich links und rechts jeweils ein kompakter Wasserkühler befinden.

Auf den ersten Blick erscheint die Krümmerführung unverändert in Fahrtrichtung geschwungen, doch bei näherer Betrachtung ist die gedrehte, strömungsgünstigere Zylinderposition zu erkennen - mit Einlass oben und Auslass unten. Mindestens 125 PS sowie 125 Nm dürfen als Maximalwerte erwartet werden.

Mögliche Gründe für die Verlegung der Kardan-Einarmschwinge auf die linke Seite: Bauteilegleichheit mit den K-Modellen und ein neues, integriertes (Kassetten-)Getriebe mit Mehrscheiben-Ölbadkupplung.

Sowohl das neue Getriebe wie auch die Wasserkühlung dürften die mechanische Geräuschkulisse deutlich reduzieren. Nach 90 Jahren könnte der BMW Boxer damit geschmeidiger und zugleich stärker denn je brummen. Voraussichtlich Ende 2012 wird die neue Boxergeneration offiziell für den Modelljahrgang 2013 präsentiert. Eine R 1250 GS oder R 1300 GS könnte den Anfang machen.

Erste Fotos zeigen wir in MO 3/2011 (ab 16. Februar im Handel). Weitere BMW-Themen in dieser Ausgabe: 250 000-Kilometer-Dauertest mit der BMW R 1200 GS und erster Test mit der R 1200 R Classic.

DELNI PREVOD NOVI BOXXER 2012 TIP GS 1250 IN GS 1300****:
Za natančnejše prevode se priporočam, povzetek pa tukaj:
Glavne značilnosti: kardan levo, namesto desno, vodno hlajen boxer, zaradi emisij in novih okoljevarstvenih standardov, ki jih zračno hlajeni ne dosegajo.

Možni razlogi za preselitev kardanske roke na levo stran: enako del kot pri K-modelu; novi, integrirano (kasetni) menjalnik ter mokra lamelna sklopka.

Novi menjalnik, kot tudi vodni hladilni sistem je potrebno vgraditi zaradi zmanjševanja mehanskega hrupa (tako piše v članku, pol pa Akrapoviča na njega in kaj so naredili?).

Glede moči obljubljajo najmanj 125 HP (konjev) kar bi bil najmočnejši boxer po 90 letih, a vsaka nova generacija je močnejša, brez nekaj dodatnih konjev pač ni novi boxxer.

Konec leta 2012 bo uradna predstavitev nove generacije Boxerjev za modelsko leto 2013; R 1250 GS in R 1300 GS, ko bi jih lahko začeli izdelovati

Prve slike bodo prikazane v MO 3 / 2011. Das is grozno, vodno hlajen GS!!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Motobubbles Seznam forumov >>> Oprema-UVOZ MOTORNEGA KOLESA IZ TUJINE Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Thčme réalisé par SGo